Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

عبدالرضا مصری که وزير رفاه و تامين اجتماعي ایران است می‏فرمایند: کسی که درآمدش با هزينه‏ی زندگي‏اش يکی نيست فقير نیست، بلکه فردی “باقناعت” است.
من یک «فرد با قناعت» می‏شناسم که خشتکش پاره و بچه‏ا‏ش بیچاره‏ است. بچه‏های محله‏ی ما که مثل عبدالرضا مصری مودب نیستند، تا با هم حرفشان می‏شود به این بچه‏ی آن «فرد با قناعت» می‏گویند: کله کدو بابات دیروز اومده بود در خونه‏مون گدایی می‏کرد. آن طفلک هم گریان سراغ ابوی رفته یقه‏اش را می‏چسبد که مردیکه‏ی گدا تو که دستت پیش این و آن دراز است، «قناعت» چه صیغه‏ایست که راه انداخته‏ای. ابوی هم این فرمایش وزیر رفاه را می‏گذارد کف دستش که: ارزش قناعت در دين ما بيشتر از ميلياردها ثروت است. پسرک زار می‏زند و می‏گوید: ولی چکار کنم که ارزشش در بین دوستان من به لعنت خدا هم نمی‏ارزد.

در عکس فرزند یکی از افراد «با قناعت» در حال زندگیست و یکی از آیت‏الله‏های «بی قناعت» در حال مردن.


One Response to “نان ندارند برنج بخورند”

  1. Talented Moron says:

    ممنون بلوچ جان

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!