Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

تهدید امنیت ملی

March - 8 - 2007

تعدادی از زنان در روز روشن امنیت ملی را تهدید کرده‌اند و نظام آنها را دستگیر کرده. واقعاً امنیت ملی عجب گیری افتاده، از بلوچستان گرفته تا آدربایجان کسی نمانده که برایش خط و نشان نکشد. رانده از همه جا آمده تهران اینجا هم مثل بید می‌لرزانندش. کشور ما از این کشورهای کافر نیست که امنیت ملی‌اش برای خودش سوت بزند و زرتی تهدید نشود. نظام به آن گره خورده و آیات عظام به آن تکیه داده‌اند. خدا را خوش می‌آید که زنان عوض آنکه بروند با بهشتی که زیر پایشان هست حال کنند با پلاکارت افتاده‌اند دنبال امنیت ملی؟


3 Responses to “تهدید امنیت ملی”

  1. مَتَتی says:

    امنیت؟! ملی؟ ملیِ کدوم ملت؟

  2. خُسن آقا says:

    آقا بلوچ بیضه اسلام را فراموش کردید!
    اگر امنیت ملی آسیب ببینید اولین چیزی که آسیب می‌بیند بیضه مبارک اسلام ناب محمدی است و آنوقت است که آقایانی که 14 قرن به بیضه اسلام تکیه زده‌اند و از آن زالو وار تغذیه کرده‌اند دکان دو نبش ناندانیشان ترک برمی‌دارد! شوخی که نیست قربانت بروم که!

  3. طلوع says:

    مگر این زن ها بالاخره یک کاری بکنند .

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!