Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch


خلوت انس
دریا روندگان
سام الدین ضیایی
مهرگان
سینا هدا
فریادجرس
هوشیار ایرانی
احمد رضا
فریبا
حسین
پارسا
آنیتا
دور افتاده
محمد رضا فطروس
نیما نیلیان بوشهری
مریم فرخ نیا
شیدا
انعکاس سایه روح
گوشزد
مهتا
بیلی و من

********

گوش کنید به همسر گنجیshafie.mp3

*******

این وبلاگ امروز مرتب نوشته می شود:
گنجی ما را تنها نگذار
من با حمایت از اکبر گنجی دارم دادخواهی می کنم از سربازان و افسرانی که بدون محاکمه بعد از انقلاب تیر باران شدند.( ادامه دارد)

******

آقای گنجی! ما را تنها نگذار.
من با حمایت از اکبر گنجی دارم دادخواهی می کنم از تمام کسانی که در سطح ایران در اوج شور انقلابی کسی صدایشان را نشنید و توحشی را که به آنان رفت ندید. ( ادامه دارد)

******

آقای گنجی بمان.
من با حمایت از اکبر گنجی دلجویی و همدردی می کنم با تمام یهودیان و بهائیان و زرتشتیها و پیروان سایر ادیان که در سطح مملکت جان و مال و ناموسشان در هیاهوی انقلاب مورد تجاوز قرار گرفت و فریاد رسی نداشتند. ( ادامه دارد)

*******

آقای گنجی لطفاً زنده بمانید.
تا باهم اظهار همدردی و دلجویی کنیم با زنان روسپی ای که تعصب آنها را از زخمی به زخمی کشید و جان دادند و کسی حتی صدایشان را نشنید.

******
آقای گنجی لطفاٌ ما را تنها نگذارید.
تا با هم از کردها و ترکمنانی حمایت و دلجویی کنیم که خلخالی دیوانه با حمایت جهالت آنها را کشت و حمام خون به راه انداخت.

*******
آقای گنجی بمانید و زنده بمانید.
تا با هم با دانشجویان و کارمندانی اظهار همدردی کنیم که جهاد جهالت آنها را اخراج و خانه نشین کرد.

******

آقای گنجی ما را تنها نگذارید.
تا با هم با بلوچهایی اظهار همدردی کنیم که در جنگ عیدگاه و جنگ مسجد مکی در مساجد خود به رگبار بسته شدند و خبرشان هم جایی درج نشد.( ادامه دارد)

******

آقای گنجی ما را تنها نگذار.
من با حمایت از اکبر گنجی با یک میلیون انسانی که اصرار در جنگی بیهوده آنها را به کشتن داد و با صدها هزار نفری که زمینگیر شدند اضهار همدردی و از آنها دلجویی می کنم.

*****

آقای گنجی زنده بمان و به زندگی برگرد
من با حمایت از زنده ماندن اکبر گنجی با خانواده هایی که جوانانشان به جرم مجاهد خلق بودن تیرباران شدند اظهار همدردی می کنم.

******

آقای گنجی ما را تنها نگذار.
من با حمایت از اکبر گنجی با خانواده هایی که پسران و دخترانشان و با فرزندانی که پدران و مادرانشان به جرم کمونیست بودن تیرباران شدند اظهار همدردی می کنم.

*****

آقای گنجی زنده بمان و به زندگی برگرد.
من با حمایت از اکبر گنجی به زنان و مردان و کودکان و جوانانی که برای نجات مملکت از دست جهالت پوشیده و پنهان تلاش کردند و جان دادند احترام می گذارم.

*****
آقای گنجی ما را تنها نگذار.
من با حمایت از اکبر گنجی به شعرا و نویسندگانی که با نوشته های خود خواستند تیشه به ریشه جهالت بزنند ولی جان خود را باختند عرض ادب و احترام می کنم.

*******

آقای گنجی بمانید تا با هم از تمام کسانی که از بلوچستان تا آذربایجان در قتلهای زنجیره ای جان باختند حمایت کنیم و آمران و عاملان را معرفی کنیم.

*******
آقای گنجی بمانید تا با هم از همه انسانهایی که با فعالیتشان درسطح جهان باعث شدند که جهالت ترورشان کند قدردانی کنیم و قاتلانشان را رسوا کنیم.

******
آقای گنجی زنده بمانید تا با هم تمام روزنامه نگارانی را که گمنامند و جهالت در زندانها به جانشان افتاده صاحبنام کنیم و شکنجه گرانشان را بدنام.

******

آقای گنجی زنده بمانید تا باهم از تمام دانشجویانی که جان دادند و زخمی شدند برای جهانیان بگوییم.(ادامه دارد)

******
آقای گنجی زنده بمانید تا از سرهای بریده و خونهای ریخته توسط جهل و جنون بگوییم.
آقای گنجی زنده بمانید تا فریادهای افراد گمنام را، مورس زدنهای آنها را در اوج تاریکی و اقتدار جهالت به کوش تاریخ برسانیم.
آقای گنجی زنده بمانید تا جهالت آب خوش از گلویش پایین نرود.
آقای گنجی زنده بمانید تا با هم جلوی این جهالت آشکار، جلوی این خفت تاریخی جلوی این بیسوادی بایستیم.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!