Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

شفافیت

March - 3 - 2005
البرادعی گفت اگر ایران می خواهد نیات صلح آمیزش را باور کنند باید به شفافیت سخن بگوید. من به انگلیسی سلیس برای البرادعی شفاف سخن می گویم:
البرادعی جان ما کاملاً هدف های صلح آمیزی داریم و می خواهیم رآکتور اتمی داشته باشیم. البته ما نمی خواهیم داشته باشیم ولی ضرری هم ندارد که داشته باشیم.درضمن ما یک کمی جنس از اینور و آنور خریدیم که از شما چه پنهان جنس های بد جنسی از آب در آمدند و اهداف صلح آمیز ی نداشتند. البته مقصر فروشنده است که ما یادمان رفت کی بود.
در اصل ما اورانیوم غنی شده را فقیر می کنیم، چون در مذهب ما اصلاً غنی کردن وجود ندارد. شکی نیست که ما با شما همکاری می کنیم ولی شما می آیید تهران که چی بشه؟
اگر منظورتان اورانیوم های غنی شده ای است که در ایران پیدا کرده اید به ما جای غنی نشده چپانده بودند. این سانتری فوژ ها را هم رفته بودیم خانه ی عبدالقادر پاکستانی همینطوری چکی روی جنسها خریدیم و گفتیم: هر چیز که خوار آید روزی به کار آید.راستی اگر فشار بیاورید ما از آژانس بیرون می آییم. ولی نیتمان کماکان صلح آمیز است. اگر اعمالمان جنگی است یا کار های مشکوک می کنیم شما سخت نگیرید، چون اصل قلب است. که قلب ما پاک است.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!