Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

یک کمیسیون حقوق بشر انگلیسی گفت سربازان انگلیس برای برخورد با زندانیان باید آموزش ببینند.

آموزش
خانم ها و آقایان محترم، اشخاص گرامی سرباز. این موجود فلک زده که ملاحظه می فرمایید اسمش هست «زندانی». این دو تا گوجه فرنگی چشم های اوست که اگر انگشت بکنید توی آن ها طرف کور می شود. این تیکه گوشت ورقلمپیده رو که اینجا می بینید دماغشه که چنانچه با کیسه ی بکس اشتباهش بگیرید این موجود تبدیل به بنز بی دماغ خواهد گردید. این چاک که سرویس شده دهان طرفه و آن تنها چیزهای سفیدی که این سیاه بخت دارد دندان های اوست که اکثراً کرم خورده هستند و بدون هیچ ضربه ای خواهند ریخت چه رسد که کله ای به بزرگی و محکمی کله عالیجنابان بخورد به آنها.
از این دو تا که فقط مردهایشان دارند نباید وزنه آویزان بشود و اگر با لگدِ پوتین دار به آنها بکوبید یادتان باشد که امکان دارد بمیرد. در خاتمه توجه داشته باشید سوارش نشوید. اگر شدید عکس نگیرید چون جرمتان قابل دفاع نخواهد بود. گود لاک (همان من الله توفیق خودمان است.)


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!