Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

امنیت ملی

April - 8 - 2004

امنیت ملی یکی از حساسترین چیز هایی است که در هر کشور وجود دارد. یکی از دلایل حساس بودن این چیز این است که خیلی زود تهدید می شود و افراد به راحتی می توانند آن را تحریک کرده گور خود را بکنند. امروزه بشر در مقابل بسیاری از بیماری ها مصونیت پیدا کرده. اما در مقابل امنیت ملی همچنان ضعیف باقی مانده. بدی امنیت ملی در این است که به سن و سال و موقعیت شما بستگی ندارد. شما چه یک لات آسمان جل باشید جه یک دانشمند برجسته، یکهو ممکن است شب بخوابید و صبح که بیدار شدید متوجه بشوید که امنیت ملی را تهدید کرده اید. و بدتر از آن، آن را به خطر انداخته اید. امنیت ملی که به خطر افتاد فاتحه ی شما خواندنی است. هیچ کس نمی تواند برای شما کاری بکند. قوانین اساسی هم در مقابل آن جا می زنند.

اگر مسلمانید مرتب از خدا بخواهید که شما را از این مصیبت محفوظ بدارد و چون به این بلا گرفتار آمدید اشهد خود را بخوانید. اگر مسلمان نیستید دیدار ما به قیامت.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!