Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

مهره های سوخته

March - 24 - 2004

به نظر می رسد مهره های سوخته مهره هایی باشند که از آن ها دود سیاهی به هوا بلند می شود و یا شکل ظاهری آن ها دودزده و نیمه سوخته است. در صورتیکه آن ها شسته رفته تر و ترتمیزتر از مهره های عادی هستند، فقط کسی دیگر آن ها را به بازی نمی گیرد. مهره تا وقتی که وسط بازی است خاکی توی سرش کرد کرده و الا وقتی که سوخت، فیل و رخ و اسپ و سرباز عین هم خوار و زبون می افتند کنار.

جالب است اگر اسپی بسوزد و وقتی می اندازندش بیرون شیهه ای بکشد و ادعا کند که نه تنها به صورت «ال» چپ و راست حمله می کند بلکه ضربدری و عمودی و افقی هم اگر لازم باشد از خودش بخار نشان می دهد.

متأ سفانه مهره هایی که وسط بازی کاری نکردند، تجربه نشان داده وقتی می سوزند، زر زیاد می زنند و رنج خود می دهند و زحمت ما می افزایند.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!