Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

پیشنهاد

January - 10 - 2004

کم مانده حجة الاسلام خاتمی با یک دستمال ابریشم برود مصر بلکه حسنی مبارک را راضی کند به ایران سفر کند.اما انصار حزب الله دارند چنگ و دندان نشان می دهند.سهیل کریمی مستند ساز صدا وسیما که توی عراق به جرم جاسوسی زندان شد .آرزو کرده یک خالد اسلامبولی دیگری پیدا بشود و این ملعون را هم ترور کند.

من برای آنکه روابطم را با انصار حزب الله تعمیر کرده باشم چند تا پیشنهاد می کنم :

* انصارحزب الله با گونی بیرون فرودگاه منتظربمانند تااگر خاتمی توانست حسنی مبارک را خر کند و به ایران بیاورد .آن ها هر دو را گونی پیچ کرده با خود ببرند.اینطوری هم آن ملعون هم این ملعون ادب شده تقاص موسی صدر را هم از عرب ها گرفته ا یم .

* به محض ورود حسنی مبارک اورا ترور کرده و بیندازیم گردن روح الله خالقی و چون خالقی وفات کرده به جایش چندتا دانشجو را دستگیر کنیم .

* لباس های خاتمی را در آورده بکنیم تن رفسنجانی و بفرستیمش سراغ حسنی مبارک تا برای آمریکا پیغام خصوصی بفرستد . و بیرون که آمد به هر دو فحش بدهد .

* به محض آمدن حسنی مبارک ، برادر الله کرم به زور یک دوربین بیندازد گردنش و اورا ببرد جلوی زندان اوین رها کند . سپس برادر مرتضوی دستگیرش کرده جسم سخت را به خوردش بد هد .

* ببرندش زنده زنده با عجله توی بم با لودر دفنش کنند .

* تا آمد سهیل کریمی مستند ساز هفت تیر بگذارد روی شقیقه اش . وادارش کند اسم ده تا خیابان را عوض کرده با دست خودش اسم خامنه ای را بگذارد روی آن ها .

* به محض ورودش رک و پوست کنده دستگیرش کنند و در فرودگاه مهر آباد از لنگ آویزانش کنند تا سایر ملاعین عبرت کرده هوس ایجاد رابطه با امت انقلابی به سر شان نزند.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!