Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

پیست شتر سواری

January - 27 - 2004

می خواهند در قم پیست شتر سواری درست کنند .بهترین مکان برای ساختن چنین پیستی همین قم است .صحرا های وسیع ، آفتاب داغ و خار فراوان .اصلاً از اول این شهر می بایست خوابگاه شتران می شد.می توانند اتوبان قم تهران را به جای پیست بردارند . وقتی مسابقات شتر سواری طلاب تمام شد ، از شترها می توانیم به عنوان وسیله نقلیه تیز رفتار برای رساندن بیماران به تهران استفاده کنیم .از آنطرف هم جوانان ورزشکار قم را از ورزشگاه های پایتخت به قم بر گردانیم.

ما بلوچ ها بیشتر از آنکه با آخوند ها سر و کار داشته باشیم باشتر سر و کار داشته ایم .

حیوانی است صبور و بردبار .بار می برد .مسابقه می دهد .با این که مثل انسان برای خود نفری است نق هم نمی زند.فقط یک ایراد دارد : نمی شود دولا دولا سوارش شد .

در بلوچستان ما نتوانستیم این ایراد را بر طرف کنیم .فکر می کنم در قم این مشکل را بشود با صدور یک فتوا حل کرد .


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!