Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

توریست

January - 26 - 2004

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه هیجده گفت :اسلام اجازه نمی دهد توریسم بدون حجاب در ایران گردش کند .

حتم دارم منظور ایشان از توریسم توریست است.

حتماًمعاون اجتماعی شهردار شرعیاتش از من و شما بهتر است و الا معاون نمی شد .حالا باید دید چطور مشکل اسلام و توریست را حل کرد . اول ما باید با توریست ها حرف بزنیم به آن ها بگوییم : ببین توریست پوشیدن یک مقنعه و مانتو برای دیدن قبر کوروش واقعاً می ارزه .

اگر قبول نکرد ،خواهران زینب دست و پایش را نگه دارند دو تا برادر مقنعه بیندازند سرش.چند نفر هم کشان کشان ببرندش آثار باستانی را نشانش بدهند و بیاورندش مهرآباد برود پی کارش .

اگر اعتراض کردند خاتمی را می فزستیم کمی با آن ها گفتگو ی تمدن ها بکند . اگرمجاب نشدند هیئت تحقیق تشکیل می دهیم و می فرستیمشان پی نخود سیاه .

یک راه هم این است که بولدوزر بر داریم تمام آثار باستانی را صاف کنیم .وقتی آثار باستانی نداشته باشیم توریست می آید که چه غلطی بکند ؟.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!