Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

یادداشت

December - 5 - 2003

درشهر سراوان یک حادثه کوچک رانندگی باعث شده که سربازان نظام با تیر اندازی عده ای را کشته و تعدادی را عازم بیمارستان کنند . فکر نکنید این یک تصادف است . در زمان امام به نام مبارزه با مواد مخدر به جان سیستان و بلوچستا ن افتادند . در زمان خامنه ای و رفسنجانی با راه اندازی بسیج عشایری و آتش بیاری بسیج و اطلاعات مردم را کشتند. در زمان خاتمی هم عده ای را جزو حلقه های قتلهای زنجیره ای کردند .

حالا هم که شمشیر را از رو بسته اندو با ترکیبی از همه اینها دارند می کشند . تداوم نظام با خون ریزی است . دیروز ایرانشهر ، امروز سراوان ، فردا زاهدان . چهارشنبه خاش ، پنج شنبه زابل ، جمعه : نماز جمعه به امامت حضرت رهبر در چمن دانشگاه .


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!